wtorek, 25 czerwca 2013

I wciąż tylko jedno pytanie, czy to była miłość kochanie?

Miłość… znam to, naj­pierw mo­tyl­ki w brzuchu później wy­mioty, a na sa­mym końcu łzy. Cho­ciaż może się zdarzyć, że naj­pierw będą łzy a po­tem wy­mioty. To za­leży od człowieka. 



Jeżeli ko­goś nap­rawdę po­kochałeś nie wy­mażesz już go ze swo­jego ser­ca , on tam zos­ta­je na zaw­sze czy będziesz sta­ry czy młody. 


Cza­sami gdy ot­wieram ra­no oczy czu­je jeszcze twój za­pach. Na us­tach mam jeszcze twój smak. Cza­sami nie mam ocho­ty na­wet wychodzić z łóżka wiedząc że jes­teś dostępny dla mnie tyl­ko w snach, mam ochotę da­lej spać. Gdy wie­czo­rem przychodzi ta po­ra kładąc się do pus­te­go, zim­ne­go łóżka, zas­ta­nawiam się czy Ty cza­sem tak jak ja budząc się czu­jesz mój smak, czy cza­sami widzisz moją twarz i czy wśród tłumu ludzi sta­rasz się mnie od­szu­kać, dos­trzec…
Źródło - cytaty.info

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz